Olen siis alkanut pitämään täällä blogia O.O Toivottavasti joku edes lukee tätä sitten. No, aluksi voisin kertoa vähän itsestäni: Nimeni on Oona, tunnetaan myös Onjana, OniGiRina, Jackina, Onskuna ja Omppuna. Olen iältäni vasta 12 ja asun empä kerro missä. Olen aika ajattelematon kun päästän sanoja suustani ja olen muutenkin aika ärsyttävä. Juttuni saattavat ylittää säädyllisyyden rajat, joten jos haluaa lukea tätä blogia kannattaa testata että sydän on kunnossa. No, se oli vain semmoinen esittely. Kirjoitan tänne kyllä pian ihan asiaakin!